Het is inmiddels aan aantal maanden geleden dat ik dit forum begon.
Ik was in de veronderstelling dat er behoefte zou zijn aan een wat bestendiger plek om berichten over Zweden te delen dan de vluchtige Facebook groepen.
Maar helaas is er hier nauwelijks activiteit.
Ik heb een aantal pogingen gewaagd mensen in Facebookgroepen te vertellen van het bestaan van Zweden-Forum.nl maar ik word dan óf geblokkeerd (concurrentie) of genegeerd (geen belangstelling)
Ik laat het forum nog een paar weken in de lucht maar als er niets verandert gaat het eind december op zwart.
Groet
Ben
Stoppen of doorgaan met Zweden-Forum.nl ?
- Ben
- 1st Gear member
- Contacteer:
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- Starter
Voor mij ook geen fb en had de hoop hier meer info te kunnen scoren.
- Gert
- 1st Gear member
Op dit moment zijn er 68 leden die afwachten of er iemand iets zinnigs gaat doen..
Mis bij een groot deel van de geïnteresseerden input in de vorm van suggesties, ervaringen en meer over een land dat ons raakt..
Door dialogen ontstaat er zomaar een levendige community..
Door afwachten is dit initiatief straks over
Mis bij een groot deel van de geïnteresseerden input in de vorm van suggesties, ervaringen en meer over een land dat ons raakt..
Door dialogen ontstaat er zomaar een levendige community..
Door afwachten is dit initiatief straks over
- MSuidgeest
- 1st Gear member
- Contacteer:
Hoelang duurde het voordat het volvo-forum een beetje groot werd? Daar gingen een aantal jaren overheen, verwacht ik. Maar ik geef direct toe dat het weer enkele weken geleden is dat ik het zweden-forum heb bezocht.
Toch zou mijn keus zijn om dit forum nog niet af te schrijven.
Toch zou mijn keus zijn om dit forum nog niet af te schrijven.
- Ben
- 1st Gear member
- Contacteer:
Volvo-forum.nl had binnen een paar weken al enkele 100den leden.
Misschien helpt het als iedereen reclame maakt in de Facebookgroepen over Zweden en alle andere kanalen die je kent cq gebruikt.
Misschien helpt het als iedereen reclame maakt in de Facebookgroepen over Zweden en alle andere kanalen die je kent cq gebruikt.
- Ben
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik krijg achter de schermen toch wat aanmoedigingen om het forum in leven te houden.
Tjennare! heeft wat mooi bijdragen geschreven en die geven vast wel weer stof om op door te gaan als aanmoediging.
Het helpt écht als je op andere forum en Facebookgroepen eens melding maakt van het bestaan van Zweden-Forum.nl
Ik ga vast klaarzitten om nieuwe leden binnen te laten
Tjennare! heeft wat mooi bijdragen geschreven en die geven vast wel weer stof om op door te gaan als aanmoediging.
Het helpt écht als je op andere forum en Facebookgroepen eens melding maakt van het bestaan van Zweden-Forum.nl
- Ben
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik krijg achter de schermen toch wat aanmoedigingen om het forum in leven te houden.
-
- 1st Gear member
Sorry Gert, kom blijkbaar te weinig op het forum want lees het nu pas
Zweden raakt me eigenlijk pas sinds het afgelopen half jaar pas echt. Ik werk natuurlijk voor een van origine Zweeds automerk , en was in 2017 voor de eerste keer in Stockholm voor een heel kort bezoek.
Maar afgelopen augustus is iemand uit ons gezin naar Zweden verhuisd voor haar werk, naar Linköping om precies te zijn. En daar ben ik nu sinds die tijd drie keer geweest, afgelopen weekend nog zelfs.
Het is vast niet te vergelijken met de landelijke delen van Zweden, maar alleen deze stad al heeft mijn hart wel veroverd. De vriendelijkheid van de mensen, het eten (Raggmund, heerlijk!), en de netheid van de stad. Het is allemaal echt geweldig, en op veel vlakken zo anders dan Nederland. Wij vergeleken het zelf een beetje met het Nederland van de jaren '90. Niet zo gehaast, en mensen die nog respect voor elkaar hebben.
Zaterdag zijn we met de SJ trein naar Stockholm gegaan, en daar twee dagen genoten van alle kerstsfeer. Ook deze stad vinden we echt geweldig, helemaal met alle prachtige kerstverlichting overal.
Lang verhaal kort: Ik ben nog maar een leek vergeleken bij jullie op Zweden gebied, maar ik begrijp het enthousiasme volledig. Ik kan ook niet wachten op de volgende trip in Januari.
- Hilko73
- Starter
Sorry Ben, maar een forum starten en gelijk enorme bezoekersaantallen verwachten is wat optimistisch. Het moet zijn gang krijgen. Zweden is (vreemd genoeg) nog lang niet zo populair als de zuidelijkere Europese landen (waarvoor je dan ook talloze websites hebt).
Ik kijk hier (op dit hele forum dus) wel regelmatig, maar heb nog niet zoveel te melden. Tot vandaag dan, want ik wilde (en heb dat ook gedaan) een topic openen in het "Op vakantie in Zweden" topic (dat vreemd genoeg op slot zit). Ik ben benieuwd of er reacties gaan komen. Ik vind in ieder geval dat dit forum bestaansrecht heeft en dat er gewoon meer tijd overheen zal gaan voordat er meer reuring komt.
Ik kijk hier (op dit hele forum dus) wel regelmatig, maar heb nog niet zoveel te melden. Tot vandaag dan, want ik wilde (en heb dat ook gedaan) een topic openen in het "Op vakantie in Zweden" topic (dat vreemd genoeg op slot zit). Ik ben benieuwd of er reacties gaan komen. Ik vind in ieder geval dat dit forum bestaansrecht heeft en dat er gewoon meer tijd overheen zal gaan voordat er meer reuring komt.
- Ben
- 1st Gear member
- Contacteer:
Dank voor je opbeurende woorden
Ik trek de deur niet zomaar dicht hoor. Zo lang er nog regelmatig bijdragen worden geplaatst heeft het forum bestaansrecht.
En misschien ben ik met meer dan 65.000 leden op Volvo-forum.nl wel verwend
Hoewel, het duurde daar ook even voor de eerste 500 binnen waren.
En wat betreft het gesloten board, Het algemene board zit dicht om te voorkomen dat berichten daar, ipv in een van de subboards worden geplaatst.
Ik trek de deur niet zomaar dicht hoor. Zo lang er nog regelmatig bijdragen worden geplaatst heeft het forum bestaansrecht.
En wat betreft het gesloten board, Het algemene board zit dicht om te voorkomen dat berichten daar, ipv in een van de subboards worden geplaatst.
- Ben
- 1st Gear member
- Contacteer:
Dank voor je opbeurende woorden